Marzycielem, który miał odwagę wytyczyć swój własny kierunek i stworzyć nowatorkie narzędzie pracy jest Franka Brormann. Projektując kaligraf pragnął podarować fryzjerom, narzędzie, które pozwoli całkowicie kontrolować proces stylizacji, umożliwiając tworzenie coraz bardziej kreatywnych i spektakularnych fryzur, pełnych miękkości, naturalnej objętości i elastyczności.
Calligraphy Cut dzięki swojemu twórcy i ambasadorowi otrzymało w Niemczech Nagrodę Rękodzieła za innowacyjność a sam Frank Brormann został uznany za osobę, która wynalazła nową technologię strzyżenia włosów. Warto wspomnieć, że z nadesłanych ponad 700 zgłoszeń to właśnie rewolucyjny kaligraf okazał się jednym z dwóch zwycięzców.
Kolejnym ważnym momentem dla Calligraphy Cut był udział Franka Brormanna w programie telewizyjnym VOX TV, podczas którego musiał on przekonać inwestorów, że kaligraf to narzedzie, w które warto inwestować. Filozofia Calligraphy Cut tak zachwyciła inwestorów, że otrzymał on propozycję wsparcia finansowego w wysokości ponad 1 mln. euro funduszy na rozwój koncepcji cięcia kaligrafem na cały świat. W ciągu tygodnia od premiery programu fraza „Calligraphy Cut” została wpisana w wyszukiwarkę Google ponad 13 milionów razy.